همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

نرخ جدید کرایه سرویس‌های مدارس در بروجرد اعلام شد


  

روزهای بروجرد- مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری بروجرد گفت: نرخ جدید کرایه یک ماهه سرویس‌های مدارس شهرستان بروجرد اعلام شد.

به گزارش تسنیم، حسن غیاثوند در جمع خبرنگاران این شهرستان، اظهار داشت: نرخ کرایه سرویس‌های مدارس با مصوبه این سازمان بار دیگر تغییر یافت.

وی با اشاره به نرخ کرایه جدید این سازمان برای سرویس های مدارس، افزود: نرخ کرایه یک‌ماهه سرویس‌های دورن شهری شامل سواری و مینی‌بوس به ترتیب 55 و 35 هزار تومان، در شهرک‌ها 60 و 40 هزار تومان و بین شهرک‌ها 55 و 30 هزار تومان اعلام شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری بروجرد عنوان کرد: خودروهای تاکسی برابر با کارت شناسایی خودرو  خود غیر از راننده چهار نفر دیگر تحت پوشش بیمه سرنشین قرار می‌گیرند، بنابراین در صورت بروز حادثه، بیمه پرداخت خسارت به سرنشینان اضافی را تقبل نمی‌کند و مسئولیت وقوع هر حادثه‌ای با راننده است.

وی با بیان اینکه تذکرات لازم نسبت به تعداد مجاز دانش آموزان به مدارس اعلام شده است، بیان کرد: کارگروه بازرسی این سازمان به منظور انجام بازرسی و نظارت به درب مدارس مراجعه کرده و با رانندگانی که اقدام به سوار کردن بیش از حد مجاز دانش‌آموزان در خودروی خود کرده، برخورد می‌کنند.

غیاثوند تصریح کرد: تمامی سرویس‌های مدارس موظف به نصب نشان سرویس مدارس بر روی تاکسی های خود هستند و علاوه بر آن ضرورت دارد کارت تاکسیرانی معتبر خود را همواره همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه مینی‌بوس‌ها بر اساس کارت خودروی خود تنها می‌توانند 16 تا 17 نفر مسافر حمل کنند، گفت: برخی مینی‌بوس‌ها با نادیده گرفتن قوانین و میزان مجاز حمل مسافر اقدام به تخلف در این حوزه می‌کنند که در روند بازرسی‌های خود با همکاری راهنمایی و رانندگی پنج مینی‌بوس متخلف و  هفت مینی‌بوس دیگر در شهرک‌های این شهرستان جریمه شدند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری بروجرد افزود: خودروهایی که نسبت به رفع نواقص فنی آنها اقدام نشود مشمول پرداخت جریمه و برخورد می‌شوند.

وی بیان کرد: از مجموع تاکسی‌ها تنها 10 درصد آنها تخلف می‌کنند و بیشتر تخلفات ثبت شده در این حوزه مربوط به مینی بوس‌ها است که تلاش می‌شود با انجام اقدامات بازدارنده مانع تخلفات بیشتر در این زمینه شویم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد