همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

آمار ازدواج در بروجرد هفت درصد افزایش یافت


  آمار ازدواج در بروجرد هفت درصد افزایش یافت

روزهای بروجرد- رییس اداره ثبت احوال بروجرد گفت: واقعه ازدواج در شش ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال هفت درصد افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره ثبت احوال بروجرد، علی زراسوند روز چهارشنبه افزود: واقعه ازدواج در شش ماه نخست پارسال یک هزار و 850 مورد و در شش ماه نخست امسال دو هزار و سه مورد بوده است.

وی از کاهش 9 درصدی آمار طلاق در بروجرد خبر داد و گفت: آمار طلاق ثبت شده در نیمه نخست پارسال 435 مورد بوده که این رقم در نیمه نخست امسال به 393 مورد کاهش یافته است.

رییس اداره ثبت احوال بروجرد اضافه کرد: سه هزار و 58 نوزاد از ابتدای سال جاری تاکنون در شهرستان بروجرد متولد شده اند که اسامی امیرعلی، حسین، امیر حسین، محمد و محمد طاها برای نوزادان پسر و فاطمه، زهرا، بهار، نازنین زهرا و یکتا به ترتیب بیشترین اسامی استفاده شده برای نوزادان دختر در این مدت می باشند.

وی گفت:64 تولد دو قلو و دو تولد سه قلو از ابتدای سال جاری تاکنون در شهرستان بروجرد ثبت شده است.

زراسوند افزود: در نیمه نخست امسال، 759 وفات در بروجرد ثبت شده است که این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال 13 درصد کاهش نشان می دهد.

وی اظهار کرد: در مدت یاد شده بیش از 99 درصد از ثبت وقایع ولادت و وفات در مهلت قانونی انجام شده است.

رییس اداره ثبت احوال بروجرد افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 73 مورد تغییر نام، 147 مورد تغییر نام خانوادگی، دو هزار و 758 مورد صدور کارت هوشمند ملی و چهار هزار و 238 فقره صدور شناسنامه مکانیزه صورت گرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد