همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

کار در منطقه ویژه پارس نوعی جهاد است


  

فرمانده بسیج وزارت نفت:
کار در منطقه ویژه پارس نوعی جهاد است
فرمانده بسیج وزارت نفت گفت: کار در منطقه ویژه پارس نوعی جهاد است.
به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی فلاح بعد از ظهر دوشنبه در آیین بزرگداشت هشت سال پایداری با تسلیت به مناسبت حادثه منا، اظهار داشت: این افراد در بهترین حالت عرفانی احرام خون بستند و با حالت روحانی دعوت حق را لبیک گفتند.
وی به تلاش‌های دشمنان برای ضربه‌زدن به این نظام و انقلاب اشاره کرد و افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، لحظه‌ای این انقلاب و نظام از تیررس خود دشمن دور نبوده است چرا که این تفکر را دشمنی برای خود می‌دانستند و نمی‌خواستند ثبات داشته باشد یا پیشرفت کند.
فرمانده بسیج وزارت نفت با بیان اینکه جنگ تحمیلی، بسیج همه جانبه کفر در مقابل اسلام ناب محمدی بود، بیان کرد: در این هشت سال آن چیزی که در بدترین شرایط باعث پایداری شد، ایثار بود.
وی با بیان اینکه ایثار باعث شد تا ما از جنگ تحمیلی عبور کنیم، اضافه کرد: جنگ همچنان ادامه دارد و فقط خاکریزها عوض شده است و نوع و مدل جنگیدن را عوض کرده‌اند.
فلاح با بیان اینکه کار در منطقه ویژه پارس نوعی جهاد است، ادامه داد: انشالله بتوانید با جدیت و ایثارگری که در این مقطع از تاریخ ارائه می‌دهید، ایثارگرانه و خالصانه ثبت شود و آیندگان این را به عنوان یک نقطه بارز و برگ زرین ببینند.
وی به اهمیت برنامه‌های بصیرت‌افزایی و حلقه‌های صالحین اشاره کرد و افزود: نیمی از جمعیت فعال در این منطقه عضو بسیج هستند ولی ما همه را بسیجی می‌بینیم.
فرمانده بسیج وزارت نفت بر لزوم استفاده از پیشرفت‌های تکنولوژی و به ویژه فضای مجازی تاکید کرد و افزود: دشمن از هر فضایی برای مقابله با ما استفاده می‌کند و ما نیز باید برای این منظور آماده باشیم.
وی با بیان اینکه دشمنان زیر پرچم اسلام با اسلام ناب مقابله می‌کنند، گفت: تشخیص سره از ناسره سخت و سخت‌تر شده است و امروز باید با بصیرت در همه عرصه‌ها گام برداریم.
لازم به ذکر است که در این آئین ۱۰ تن از خانواده‌های ایثارگران این منطقه تجلیل شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد